Якщо товар не виправдав ваші очікування, ви можете його повернути. До повернення та обміну підлягають усі категорії товарів, які є на сайті і відповідають критеріям товару належної якості. Повернути, або обміняти товар можна протягом 14 днів з дня покупки. Товари неналежної якості поверненню-обміну не підлягають!
Кожен товар проходить три етапи перевірки:
- Заводом виробником.
- Нашим магазином перед відправкою.
- Покупцем при отриманні у відділенні транспортної компанії.
Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення і обмін:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п .;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Опис товару неналежної якості, який не підлягає поверненню і обміну:
- товар був у вживанні і має сліди використання споживачем: подряпи, сколи, потертості, плями і т. п .;
- товар не повністю укомплектований і не збережена фабрична упаковка;
- не збережені всі ярлики і заводські маркування;
- товар не має товарного вигляду і втратив свої споживчі властивості.
Оплата повернення і обміну товару:
- Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
- Якщо покупцеві не сподобався товар, вартість зворотної доставки при поверненні не компенсується.
- Кошти покупцю повертаються протягом 7 днів з моменту отримання посилки на карту покупця.
Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта":
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з декількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар в тій комплектації, в якій його отримали.
- Надішліть нам товар за допомогою служби доставки "Нова пошта" на Жовтанці відділення №1, яке знаходиться за адресою вулиця Івана Франка, буд. 2в, с. Жовтанці, Львівська область.
Ми не можемо гарантувати цілісність товару в процесі транспортування, у випадках пошкодження, або дисфункцій, при транспортуванні товар набуває статусу неналежної якості, такий товар не перевірений у відділенні транспортної компанії поверненню або обміну не підлягає!
Якщо після отримання посилки ви хочете обміняти товар на інший, або повернути витрачені кошти, вам необхідно написати лист на email нашого магазину [email protected], вказавши причину повернення, не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН, за яким ви отримували товар. Заявки на повернення-обмін розглядаються від 3 до 14 робочих днів, після цього на ваш розсуд ми повернемо вам гроші на карту, або зробимо заміну. Для консультацій звертайтеся за номером +380952024722.